لیست کامل مطالب سایت
چت آنلاین

اختلاف با همسر

شاید ناراحت کننده به نظر برسه اما تنها در یک حالته که با همسرتون به اختلاف بر نمیخورید و اونم اینه که هرگز ازدواج نکنید! محاله ازدواج کنید و با همسرتون اختلاف نداشته باشید.

خیلی از دختر و پسرها تصور میکنن که قراره همیشه زندگی عاشقانه ای داشته باشن اما واقعیت اینه که قطعا هر دو انسانی با هم ازدواج کنن دچار اختلاف میشن و این نیست که اگر کسی دچار اختلاف با همسرشه یعنی اتفاق غیر طبیعی ای برای زندگیش پیش اومده یا انتخابش اشتباه بوده و باید طلاق بگیره و از این حرفا!

هر چقدر که اختلاف با همسر طبیعی و اجتناب ناپذیره، تبدیل شدن اختلافات به بحران و کینه، کاملا قابل پیشگیریه. اینکه با همسرتون اختلاف دارید طبیعیه ولی اگر نمیتونید این اختلاف رو به درستی مدیریت کنید، این طبیعی نیست و نشون میده که نیاز به کمک فکری دارید تا بتونید جلوی بزرگ شدن اختلافات کوچیک رو بگیرید.

بدون هیچ تعارفی باید بپذیریم که اکثرمون هیچ آموزشی برای زندگی مشترک و حل اختلافات تو زندگی ندیدیم و صرفا از روی غریزه، تجربه و آموزش های غیر علمی، تصمیماتی میگیرم و خب زندگی مشتکرمون رو در خطر اتفاقات ناخوشایند قرار میدیم.

گفتگو به طور حتم بهترین ابزار برای حل اختلاف با هر انسانی، خصوصا اختلاف با همسر هست

اگر موفق نشدید یک گفتگوی درست با همسرتون داشته باشید و نیاز به کمک داشتید میتونید روی کمک "هم سوالی" حساب کنید.

علاوه بر توضیح بالا، کل مطالب سایت هم برای یافتن صفحات مرتبط به عبارت "اختلاف با همسر"، سرچ شد که نتیجه اش رو در زیر میبینید.

نتیجه ی جستجوی عبارت "اختلاف با همسر"

عبارت جستجو شده ی "اختلاف با همسر" و موضوعات مربوط به آن در 395 صفحه زیر مطرح شده و میتوانید در این صفحات مطالبی در مورد "اختلاف با همسر" پیدا کنید (البته اینجا فقط 15 تا از مرتبط ترین نتایج لیست شده).

برای مشاهده هر مطلب، کافیست بر روی عنوان آن مطلب کلیک کنید.


اختلاف با دوست پسر

پاسخ به سوالی در مورد اختلاف با دوست پسر.

اگر بخواهیم صادقانه و رک با شما صحبت کنیم باید بگم شما باید خیلی از نظر نوع نگاه و سطح توقعات با تجربه تر و فهمیده تر بشید. ملاک هایی مثل این ها، نه نشونه خوب بودن کسیه نه بد بودن. اگر دوست شما هر روز شما رو به گردش ببره ابدا نشون دهنده اینکه حتما میتونه همسر خوبی باشه نیست و اگر هم فرصت اینکار رو نداشته باشه نشونه بد بودن نیست.

اختلاف با مادر بخاطر چادر

پاسخ به سوالی در مورد اختلاف با مادر بخاطر چادر.

البته در مورد این این اختلافات نمیشه قضاوت ثابتی داشت و گاهی حق با فرزندها، گاهی با والدین و گاهی با هر دوست!

مشکل با همسر در دوران عقد و نامزدی

پاسخ به سوالی در مورد مشکل با همسر در دوران عقد و نامزدی.

کاربری برای ما پیامی فرستاده اند و علاقه داشتن که علاوه بر نظر "هم سوالی"، نظر کاربران دیگه رو در مورد مشکل با نامزدشون در دوران عقد، جویا بشن.

نحوه برخورد با دروغگویی و عدم صداقت همسر

چگونگی برخورد و مواجهه با همسری که دروغ گفته و صداقت لازم را ندارد.

بنظر من بهترین راه این هستش که با آرامش تمام و منطقی با همسرتون صحبت کنید. شاید دچار سوء تفاهم شدید، یا همسرتون مجبور شده وقتی شما فهمیدید موضوع رو انکار کنه تا بعدا سر فرصت مناسب با شما در میون بزاره.

قوانین طلایی انتخاب صحیح همسر و ازدواج موفق و درست

قوانین و نکات مهم برای انتخاب بهترین شریک زندگی و همسر آینده و یک انتخاب درست برای خوشبختی در زندگی زناشوئی و متأهلی.

به اعتقاد نگارنده بهترین سن ازدواج برای دختران 18 تا 25 و برای پسران 22 تا 27 سال و بهترین اختلاف سن برای ازدواج اختلاف 5 تا 7 سال است که مرد می بایست بزرگتر از زن باشد.

طلاق از همسر شکاک و بدبین

نظرات مردم و کابران در مورد طلاق از همسر شکاک و بدبین.

کاربری برای ما پیامی فرستاده اند و علاقه داشتن که نظر کاربران دیگه در مورد طلاق از همسر شکاک و بدبینش، جویا بشن.

دلایل موجه طلاق و دلایل ناموجه طلاق

نقد و بررسی ای در مورد دلایل موجه طلاق و دلایل ناموجه طلاق.

در صورتی که همسر معتاد تصمیم به ترک اعتیاد داشته باشد میتوان زندگی با او را ادامه داد اما اگر تصمیم به ترک وجود نداشته باشد ادامه زندگی با شخص معتاد باعث خسارت های مالی و جانی جبران ناپذیری خواهد شد.

تیزر کوتاهی از فیلم ما همه با هم هستیم همراه با بررسی داستان

کلیپ معرفی فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به همراه نقد و بررسی این فیلم.

فیلم ما همه با هم هستیم اثری به کارگردانی کمال تبریزی و با نقش آفرینی چهره های مطرح و محبوبی مانند بازیگران زیر است:

ازدواج با دوست مجازی ایکه سابقه طلاق و فرزند دارد

نظرات در مورد ازدواج با دوست مجازی ایکه سابقه طلاق و فرزند دارد.

باید وضعیت خودتون و ایشونو بسنجین ک لازمه ا‌ش صحبت و تحقیق راجع به ایشونه، اینکه تا چه حد بینتون علاقه و صداقت و وفاداری وجود داره؟ اینکه شما میتونین بچه شخص دیگه ای رو بزرگ کنین؟ اگه خودتون بچه دار شین بین بچه خودتون و بچه این آقا فرق نمیذارین؟ میتونین با علت طلاقشون کنار بیاین؟ اگه بعد از سال ها زندگی با ایشون به فرض خواستگار قدیمیتون رو ببینین از انتخابتون پشیمون نمیشین؟

آموزش نحوه رفتار با نوجوان و تربیت نوجوانان

آموزش نحوه تربیت و رفتار با نوجوانان و فرزندانی که در سن بلوغ قرار دارند بهمراه توصیه هایی در مورد برخورد با نوجونان افسرده یا دارای رفتار پر خطر.

تا اینجا در مورد این موضوع که چگونه با نوجوان رفتار کنیم تا به سمت رفتارهای پرخطر نرود توضیح دادیم، اما سوال است که اگر نوجوانی گرفتار رفتارهای پرخطر شد چگونه با او رفتار کنیم؟

جوش، علت جوش زدن، انواع و درمان خانگی جوش

مقاله ای در مورد جوش یا آکنه بهمراه معرفی انواع جوش و علت جوش زدن و راه های از بین بردن و درمان جوش.

منفاذ باز پوست ، جوش سرسیاه و جوش قرمز، بیشتر در پوست چرب دیده می شود

آیا با پسر بیکار و با مشکلات شغلی ازدواج کنیم؟

مشاوره در موضوع ازدواج با پسر بیکار و با مشکلات شغلی.

من ۲۱ سالمه و سه ساله با آقایی ۲۶ ساله با قصد ازدواج در ارتباطم.

چطور غم ناراحتی قطع رابطه با دوست را تحمل کنیم؟

چطور غم و ناراحتی جدائی، دوری، کات و قطع رابطه با دوست پسر را تحمل کنیم؟.

دختری 40 ساله هستم که حدود هفت ماه با پسری 28 ساله دوست بودم. چون از نظر چثه و قیافه بسیار جوانتر از سنم هستم این آقا با فرض اینکه من سنم کمه بهم نزدیک شد و دوست شدیم. من همون اول بهش گفتم که سنم اینه، گفت قصدم دوستیه پس مهم نیست. چند بار همون اوایل خاستم تمومش کنم، کلی خواهش و تمنا که دوستت دارم و از این حرفا، منم از بس تنها بودم تو این رابطه موندم.

روش های صاف کردن مو و معایب و مزایای هر راه

مقاله معرفی راه های خانگی، طبیعی، گیاهی و آرایشگاهی صاف کردن مو های وز و فر به همراه مزایا و معایب هر راه.

موهای فر و وز با وجود اینکه در حالاتی زیبایی های خود را دارند، اما برخی از افرادی که موهای فر و وز دارند برای ایجاد تنوع در سبک و مدل مو، و همچنین بخاطر زیبایی و مزایای موی صاف و لخت، علاقه مند به صاف کردن موی خود هستند.

مخالفت پدر با ازدواج

پاسخ به سوالی در مورد مخالفت پدر با ازدواج.

اگر دختر هستید باید ببینید آیا واقعا پدرشون مخالف هستن یا این بهونه پسر هست برای فرار از ازدواج. اگر واقعا مخالفه چرا مخالفه؟ اگر ازدواج با شما از نظر منطقی و عقلی درست باشه اما پسر مورد نظرتون نمیتونه پدرش رو راضی کنه این نشونه خوبی نیست. یعنی یا پسر یا پدرش ضعف هایی دارن.


اگر مطلب مورد نظر خود را در مورد اختلاف با همسر نیافتید می توانید لیست کامل مطالب وب سایت را مشاهده کنید و یا از طریق پنل زیر، کل وب سایت را از طریق گوگل سرچ کنید.

جستجوی عبارت "اختلاف با همسر" در گوگل