لیست کامل مطالب سایت
چت آنلاین

تیزر، خلاصه داستان و نقد فیلم ما همه با هم هستیم

بازیگرام فیلم ما همه با هم هستیم

فیلم ما همه با هم هستیم اثری به کارگردانی کمال تبریزی و با نقش آفرینی چهره های مطرح و محبوبی مانند بازیگران زیر است:

عکسی از فیلم ما همه با هم هستیم

داستان فیلم

داستان فیلم از جایی شروع می شود که مدیر عامل یک شرکت هواپیمایی (لیلا حاتمی) شرکت خود را در حال ورشکستگی می بیند و سعی می کند با ترفندی از شر ورشکستگی فرار کند.

او راه چاره را استفاده از پول بیمه شرکت می داند و سعی می کند تا پروازی در عمیق ترین نقطه خلیج فارس سقوط کند تا بتواند با پول بیمه از شر ورشکستگی فرار کند.

اما مساله اصلی پیدا کردن خلبان و کمک خلبان و مسافرانی هستند که از زندگی خود سیر باشند و‌ مرگ را به زندگی ترجیح دهند.

خانم مدیر عامل اشخاصی که سعی در خود کشی خود کرده اما ناکام مانده اند را دور هم جمع می کند و به آنها اطمینان می دهد که اگر سوار این هواپیما شوند به خواسته خود می رسند.

مطالب این صفحه نظرات نویسنده در مورد فیلم ما همه با هم هستیم و تجربه مشاهده آن در سینما می باشد و انتشار آن در هم سوالی الزاما به معنای تائید همه محتوای آن نیست.

او همچنین دست روی یک خلبان بد نام می گذارد. خلبانی که در گذشته به اشتباه در دریاچه ارومیه که خالی از آب بود فرود آمد و باعث کشته شدن تعداد زیادی از مسافران شد.

خانم مدیر عامل قبل از پرواز، یک جلسه توجیهی برای تمامی مسافران می گذارد و به آنها اطمینان می دهد که اگر سوار هواپیما شوند، موفق به خودکشی می شوند.

همه چیز طبق نقشه پیش رفته و حتی خانم مدیر عامل چندین قطعه از هواپیما را جدا کرده بود که مطمئن باشد که این پرواز هرگز فرود نخواهد آمد و شرکت هم از ورشکستگی نجات پیدا خواهد کرد اما سوار شدن یک شخص به اشتباه در آن هواپیما که قصد خود کشی نداشت، تمام نقشه ها را خراب کرد.

پژمان جمشیدی، در نقش شخصی که به اشتباه میان یک سری از افرادی که سعی در خودکشی داشتند قرار گرفته و متوجه می شود که چه در انتظارشان است، سعی می کند مسافران را از خودکشی منصرف کند.

او برای آنها از زیبایی های زندگی می گوید از انسان هایی که منتظر آنها هستند از انسان هایی که آنان را دوست دارند تا مسافران را قانع کند که زندگی را به مرگ ترجیح ندهند و این هواپیما سالم فرود آید.

او ابتدا تنها موافقت یکی از مسافران را بدست آورد اما بقیه حرف های او را جدی نمی گرفتند به همین دلیل او تصمیم به صحبت با خلبان گرفت.

خلبان (مانی حقیقی)، که احساس گناه و از دست رفتن آبرو بخاطر سقوط قبلی اش داشت، تصمیم به خودکشی گرفته بود و قبول کرده بود که هواپیما را در عمیق ترین نقطه خلیج فارس غرق کند، اما پژمان جمشیدی تمام سعی خود را در راضی کردن خلبان انجام داد و به او اطمینان داد که اگر هوایپما چند تکان ناگهانی بخورد همگی می ترسند و از خودکشی منصرف می شوند.

خلبان که اصرار پژمان جمشیدی و یکی دیگر از مسافرانی که با او موافق بود را دید قبول کرد که چندین تکان جدی به هواپیما بدهد تا ببیند که نظر مسافران عوض می شود یا نه.

با هر تکان جدی ای که هواپیما می خورد نظر تعداد بیشتری از مسافران عوض می شد و از تصمیم خود پشیمان می شدند.

خلبان که دید مسافران دیگر قصد خودکشی ندارند قبول کرد ک هواپیما را فرود آورد اما کمک خلبان (جواد عزتی)، که در ناکامی قبلی خلبان همراه او بود به در خواست مسافران توجهی نکرد و مصمم بود تا هواپیما را غرق کند.

اما مسافران از راه موتورخانه به کابین خلبان رسیدند و با ضربه ای او را بیهوش کردند و خلبان هواپیمایی که حتی چرخ هم نداشت را در محلی غیر قابل باور فرود آورد و مسافران جان سالم بدر بردند.

آیا ما همه با هم هستیم ارزش دیدن دارد یا خیر؟

شاید اولین دلیل شما برای تماشای این فیلم بعد از خواندن این مقاله بازیگران مطرحی باشد که در این فیلم حضور دارند و شاید هم داستان فیلم شما را از دیدن آن منصرف کند اما در کل باید گفت که این فیلم بازیگران عالی و داستان نسبتا قوی ای دارد اما داستان به درستی پیش نمی رود و ضعف های زیادی در آن وجود دارد.

شاید اگر یک کارگردان غربی چنین داستانی را تبدیل به فیلم می کرد می توانست محصول قوی تری تولید کند.

اگر قصد تفریح کوتاه مدت دارید و از سینما رفتن لذت میبرید فیلم ما همه با هم هستیم می تواند انتخاب خوبی باشد.

حال شاید با خود بگویید پس مهران مدیری و محمد رضا گلزار در فیلم چه نقشی داشتند پیشنهاد میکنیم خودتان فیلم را ببینید!

دانلود تیزر فیلم سینمائی ما همه با هم هستیم

نویسنده ی مقاله ی "تیزر کوتاهی از فیلم ما همه با هم هستیم همراه با بررسی داستان"

این مطلب توسط هادی اسدی نوشته، و توسط تیم "هم سوالی"، ویرایش شده است.

لطفا یک گزینه را انتخاب کنید